bleach super zabawa
Bakusui Shoha
Chakra:50
Obra¿enia:60
Ranga:D
Opis: Jutsu polegaj±ce na wydobyciu z ust olbrzymi± ilo¶æ wody, która mo¿e byæ u¿ywana do innych wodnych ataków.
Daibakufu no Jutsu
Chakra:100
Ranga:C
Obra¿enia:1 kunai i inne bronie + wir=70 ka¿dy kolejny kunai + 10
Opis: Technika polegaj±ca na stworzeniu wielkiego wodnego wiru skierowanego w przeciwnka.Zdolne jest zniszczyæ nawet las.W wirze tym mo¿na ukryæ takie bronie jak: Shuriken lub Kunai
Goshokuzame
Chakra:200x1rekin
Obra¿enia:1 rekin= 150
Opis: Jutsu które u¿ywa siê kiedy przeciwnik wpadnie do wody - tworzy siê piêæ rekinów, które atakuj± cel. Potrzebna jest do tego du¿a ilo¶æ chakry.
Suigadan
chakra:100
Obra¿enia:110
Ranga:C
Opis: Technika polegaj±ca na stworzeniu ko³a, które otacza cele krêgiem mia¿d¿±cej wody.
Suiryuudan no Jutsu:
Ranga:B
Chakra:140
Obra¿enia:160
Opis: Jutsu polegaj±ce na wytworzeniu z wody wielkiego Wodnego Smoka
Uwaga: Trzeba staæ w pobli¿u albo na wodzie
Suikodan no Jutsu
Chakra:250
Ranga:A
Obra¿enia:170
Opis: Jutsu polegaj±ce na ataku przeciwnika ogromn± ilo¶ci± wody w formie rekina.
Uwaga: Trzeba staæ w pobli¿u albo na wodzie
Daibakuryuu no Jutsu
Chakra:100
Ranga:C
Obra¿enia:70
Opis: Tworzy wielki Wir, który wszystko zasysa i topi wszystkie osoby znajdujace sie w nim
Uwaga: Trzeba staæ w pobli¿u albo na wodzie
Souryuu Boufuusetsu
Ranga: S
Chakra: 600
Obra¿enia: 700
Opis: Tworzy wodne tornado.
Takitsubo no Jutsu [Suiton]
Ranga: C
Chakra: 100
Obra¿enia: 50
Opis: Technika ¿ywio³u wody, któr± zaprezentowa³ Yamato podczas treningu Naruto. Polega ona na wytworzeniu zwyk³ego wodospadu, jednak nie wydaje siê to byæ technika s³u¿±ca do ataku czy obrony.
Suishouha [Suiton]
Ranga: A
Chakra: 140
Obra¿enia: 130
Opis: Te jutsu wykorzystuje wodê do wys³ania na przeciwnika ogromnej fali. Fala ta ma dewastuj±c± moc i niszczy wszystko, co napotka na swojej drodze.
Suirou no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 60
Obra¿enia: 10 co ture
Opis:Technika umo¿liwiaj±ca zamkniêcie osoby w wodnym wiêzieniu. Ucieczka z tego miejsca jest trudna. Warunkiem, ¿eby technika by³a ca³y czas skuteczna, jest trzymanie jednej rêki w tej kuli wodnej. Je¿eli jaka¶ sytuacja spowoduje wyci±gniêcie rêki, to technika od razu siê rozprasza i uwiêziona w niej osoba jest wolna.
Suijinheki [Suiton]
Ranga: C
Chakra: 75
Obrona: Przed ogniem, przed broñmi.
Opis: Jedno z wodnych jutsu, w którym ninja wykorzystuje fale wodne do obrony (najczê¶ciej przed technikami Katon).
Mizuame Nabara [Suiton]
Ranga: B
Chakra: 100
Opis: Technika ¿ywio³u wody. Shinobi po wypluciu na ziemiê kleistej, s³odkiej mazi mo¿e unieruchomiæ za jej pomoc± swojego przeciwnika, po czym zaatakowaæ go z du¿o wiêksz± szans± powodzenia innymi technikami b±d¼ broni± dalekiego zasiêgu. Pu³apkê bardzo trudno omin±æ, mo¿na tego dokonaæ jedynie przy skumulowaniu w stopach bardzo du¿ej ilo¶ci chakry, aby podeszwy przy ka¿dym kroku mog³y siê bez problemu odklejaæ
Suiton: Hahonryu
Ranga: S
Chakra: 300
Obra¿enia: 350
Opis: Niszczycielski wir ktury troche przypomina rasengana. technika wymyslona przez Naruto.
Offline