bleach super zabawa
Klan Dark easy czyli klan czarnych oczu
Ten klan wyspecjalizowal sie w technikach doujutsu i w taijutsu to jego glowne atuty nie zna sie na ninjutsu ani genjutsu
Powstal On pod piekielnym wulkanem w wiosce ukrytej w Ciemnosci dzieki temu potrafia sie poslugiwac dzieki oczom lawa
Klan ten potrafi widzec w ciemnosciach.Dzieki czarnym oczom ludzie z tego klanu widza jakby w zwolnionym tempie przewidujac ruchy dlatego tak dobrze posluguja sie taijutsu
By byc w tym klanie trzeba byc z wioski ukrytej w ciemnosci
Doujutsu
Dark easy 1 lvl 2 kreski biale kreski pierwszys lvl jest aktywowany od razu dziala w zwolnionym tempie o x2 i zna technike lawy taka jak:
Kula lawy
Ranga: 1 lvl dark easy
Chakra:50
Opis:Tworzy na rece kule lawy srednich wymiarow ktora jezeli chemy moze zamienic w skałe wulkanczna
Obrazenia:150
Dark easy 2 lvl 3 kreski biale kreski drugi lvl jest aktywowany po dluzszym czlonkostwie w klanie i roziwjaniu swoich umiejetnosci dziala w x4 zwolnionym tempie doskonaly do taijutsu i unikow raczej nikt nas nie trafi ze atak bedze szybki zna technike lawy taka jak ta:
Powodz
Ranga 2lvl dark easy
Chakra:150
Opis:Tworzy wielkie ilosci lawy ktore zalewaja przeciwnika
Obrazenia:300
Dark easy 3 lvl cale oczy staja sie czarne ten level widzi przez wszystko potrafi klonowac przeciwnika i uzywac go jako broni na niego umie tez wytwarzac wiele technik lawy i sluzy do taijutsu dziala w zwolnionym tempie x 7 nikt nas nie trafi tylko bardzoooo szybki atak moze nas trafic
Stwory
Ranga:3 lvl dark easy
Chakra:300x1
Opis: tworzy ogniste golemy ktore sa stworzone z lawy poruszaja sie dosc szybko i zadaja ogromne obrazenia
Obrazenia:Od jedengo uderzenia golema x150 obrazen
Technik taijutsu zwykle techniki taijutsu mozna sie nauczyc sa lepiej wykorzystywane niz normalnie
Wamiry sa silniejsze od zwyklych ludzi i maja wiecej chakry po dolaczeniu do klanu
+10 sily
+150 chakry
Przylaczyc sie do tego klanu moga tylko wojownicy z wioski ukretej w ciemnosci
Techniki
Oddech wampira
Ranga:D
Obrazenia:80
Opis:Z ust wampira wydobywa sie trujacy oddech pochlania on enregie zyciowa i dodaje wampirowi 20 Hp
Chakra:60
Ugryzienie
Ranga:--- technika aktywna odrazu po wtapieniu do klanu
Obrazenia:10
Opis:Gryzie osobe nie nadaje sie do walki tylko do uzycia po walce w celu regeneracji zapotrzebowania krwii i doadje 50 Hp
Chakra:0
Wampirze combo
Ranga:C
Obrazenia:150
Chakra:80
Opis:Szybkie i silne uderzenia rekami i nogami przeciwnik po tym ataku jest wycieczony i ma polamane niektore kosci
Strach
Ranga:C
Obrazenia:60
Chakra:100
Opis:Wampir straszy przecinika po tym ataku przeciwnikowi zabiera sie -5 wszystkich statów
Nietoperz
Ranga:C
Chakra:50
Opis:Zmienia wamira w nietoperza ktory bardzo sprawnie lata i moze grysc podczas walki wyssysajac krew
Obrazenia:nie dotyczy
Pazury
Ranga:B
Chakra:150
Opis:Wampirowi wyrastaja ogromne pazury ktore sa w stanie przebic wszystko dziala tylko do jednego uderzenia
Obrazenia:200
Trumna
Ranga:B
Chakra:20 x1
Opis:odmiana jutsu przywolania przywoluje trumny z ktorych pojawaiaja sie twoje klony (o dzialaniu jak kage bunshin)
Teleport
Ranga:B
Chakra:50
Opis:Teleportuje wampira w dowolne miejsce po wamirze zostaje tylko zgraja nietoperzy ktore atakuja przeciwnika
Obrazenia:60
Zmrok
Ranga:B
Chakra:200
Opis:Zamienia dzien w noc przez co wapir moze sie poruszac spokojnie bez obrazen od slonca
Zab
Ranga:A
Chakra:200
Opis:Z zeba wamira wyrasta ogromny zab wielkosci miecza wampir go lamiej i uzywa jako broni cietej dziala na cala walke
Obrazenia:80 x1 uderzenie
Plaszcz
Ranga:A
Chakra:90
Opis:Wampir przykrywa sie swoja czarna peleryna po czym pojawia sie za przeciwnikiem (nie wymaga pieczeci)
Obrazenia:Nie dotyczy
Wyssysanie
Ranga:S
Chakra:600
Opis:Po walce wyssysa z przeciwnika cala krew przeciwnik umiera (jego postac jest kasowana moze sie zarejstrwoac jescze raz)
Obrazenia:Zabija
Offline